Customer Retention Lead
04 Ноября 2024
Город:
Санкт-Петербург
Занятость:
Полная занятость
Опыт:
Более 6 лет
Компания "ASD Technologies"
Novakid is a Learning Games Company and English language school for children 4-12 years old, which allows children to remotely learn a foreign language according to a teaching program that meets European CEFR standards on an equal footing with their English-speaking peers (Novakid teachers are native speakers from the US, UK and other countries). We are an advanced B2C EdTech IT company of 400 professionals.
We are now looking for Customer Retention Lead to take care of more than 80,000 active user.
This is a 100% remote position. Work from the comfort of your home or while traveling.
You will:
- Lead and manage the Sales Team, including training, meetings, and hiring.
- Achieve company-set sales goals.
- Maintain and track sales performance metrics (purchases, subscription longevity, discount levels, etc.).
- Ensure daily compliance of sales teams with SLA and procedures using dashboards and CRM.
- During the initial weeks, you will actively participate in sales alongside the sales managers to stay in touch with real customer needs.
You have:
- 3+ years of B2C sales leadership experience in remote/distributed teams.
- Strong CRM management skills.
- Experience with Bloomreach or similar tools to develop strategies for reducing customer churn/increasing retention.
- Examples of your projects and results (include in your cover letter or portfolio).
- Strong communication skills.
- Proficiency in English (minimum B2 level, both spoken and written).
We offer:
- Remote work from any location. We are very good at it;
- Flexible working hours, not less than 40 hours per week;
- Options program available.
- Interesting and promising project, please contact us!
Зарегистрируйтесь или войдите, чтобы открыть контакты работодателя
Прикрепите резюме для отклика
Уже с нами?
Войдите, чтобы отправить резюме
05 Ноября
Customer service representative
Санкт-Петербург
Компания "Партс Планет Трейдинг" An automotive parts company is seeking a motivated and team-oriented individual for a full time job. You must...
07 Ноября
Customer success manager (Аккаунт-менеджер) / Saas
Санкт-Петербург
Компания "DIGINETICA" Any (ранее - DIGINETICA) – лидер в области персонализации пользовательского опыта, продуктов для навигации и выбора...
03 Ноября
Customer Support Specialist (Без опыта)( Panoramik )
Санкт-Петербург
Компания "Panoramik" На связи — Фандог ! Страстный подход к работе и любовь к играм? Это про нас! С нами ты погрузишься в разработку...
28 Октября
Lead Business Development Manager /руководитель отдела по развитию бизнеса
Санкт-Петербург
Компания "Evercode Lab" Привет! Наша крутая команда из подразделения Evercode Lab развивает финансовый сервис мирового уровня, которым...
28 Октября
Customer Care manager( MPStats )
Санкт-Петербург
от 150 000 до 200 000 руб.
Компания "MPStats" MPSTATS — лидирующий сервис аналитики маркетплейсов (Wildberries, Ozon, Яндекс Маркет) , который полезен как новичкам, так и...
Вакансия размещена в отрасли