Call Center Operator
Esther
Возраст
25 лет (12 Апреля 1999)
Город
Санкт-Петербург
Переезд невозможен
Гражданство
Дальнее зарубежье
Сменный график
1 год
Информационные технологии / IT / Интернет
Manage large amounts of inbound and outbound calls in a timely manner.
Follow communication “scripts” when handling different topics.
Identify customers’ needs, clarify information, research every issue and provide solutions and/or alternatives.
Seize opportunities to upsell products when they arise.
Build sustainable relationships and engage customers by taking the extra mile.
Keep records of all conversations in our call center database in a comprehensible way
Meet personal/team qualitative and quantitative targets
Высшее
Speciality in Communication
Санкт-Петербург, 2019 — 2022 гг.
Certificate in management
Kenya institute of management (Management )
Английский — Родной язык
As a call operator, I'm here to assist with a wide range of inquiries. My role includes providing information, troubleshooting issues, handling customer service requests, and offering support. I'm equipped to communicate clearly and efficiently, ensuring that each caller receives accurate and helpful responses. My goal is to enhance the customer experience by being attentive, patient, and responsive to each individual's needs.
27 мая, 2015
10 000 руб
30 мая, 2016
40 000 руб
Сергей Владимирович
Город
Санкт-Петербург local_shipping
Возраст
52 года (27 декабря 1971)
Опыт работы:
20 лет и 5 месяцев
Последнее место работы:
Системный администратор, ЗАО СИНЕМА ПАРК
04.2014 - 10.2014
2 ноября, 2011
35 000 руб
Сергей Геннадьевич
Город
Санкт-Петербург local_shipping
Возраст
43 года (14 марта 1981)
Опыт работы:
6 лет и 11 месяцев
Последнее место работы:
Сервисный инженер, ЗАО "Стрелец СПб-Б"
05.2009 - 01.2011
Резюме размещено в отрасли